Muhabbet Kralı’ndan Bloggerlar Geçti (2.Bölüm)

17 Şub

Yazımı ikiye ayırmamın sebebi aslında programdan önce de duyduklarımı ayırmaktı.Devletsah.com ve mia-posta yı daha önce ziyaret etmiştim. İlk kez karşılaştığım ve bakındığım bloglar ve sahibeleri için ayrı bir post yazmayı uygun buldum.

Programın diğer konuklarından offnegiysem.com u sığ buldum.(Blogdan bahsediyorum) Yerli yabancı birçok moda bloguna denk geliyorum, özel ilgi alanım moda değil ama bakıyorum neler düşünüyorlar neler öngörüyorlar diye. Ancak bu blog bana yetersiz geldi. Tek beğendiğim şey Billur Hanım’ın saçları oldu sanırım bir de balayı maceraları 🙂 Programın son dakikalarında Okan Bayülgen’in gazıyla balayında maymun sevmek konulu nice yazılara ve dahiyane yorumlara rastlayacağımızdan eminim 🙂 Sadece twitter için değil; tüm sözlükler ve özellikle moda bloglarında enteresan mesajlar getirecek bu aktivite :))

Bir diğer konuk olan iconjane.com sahibesi ise bana agresif ve ticari geldi. Takipçi sayısını söylemekten kaçınması, konuşulan konulara bakışı daha çok onun blogların ticari tarafında durduğu hissini verdi. Moda dünyasından bağladığı işler daha ön planda gibiydi, hoşlanmadım. Ben blogdan samimiyet ve basitlik beklerim. Derde direkt deva olmasını beklerim…Araya ticari amaçlar girince benim için o iş buz oluyor…

hazalyilmaz.com un sahibi için üzüldüm bi’ parça. Biraz Devletşah Hanım’dan biraz da(!) Okan Bayülgen’in çenesinden ona konuşma fırsatı kalmadı. Çok Gezenler Kulübüyle ilgili soru sorup kendisi cevapladığı için olsa gerek!

Urban Confessions‘a bayıldım! Özellikle Çok Gezenler Kulübüne! Tatilde gidilecek yer/ uğranacak mekan krizi için renkli çözümleri var. Alıp onun tatil programını kopyalamak yerine aklınızı çelenleri listenize eklemek en güzeli olacaktır. Zaten Hazal Hanım’ın tavrı da bunu getiriyor benim anladığım kadarıyla…Tarzı ve açıklamaları kısa , özdü 🙂 Programdan sonra inceleme fırsatı bulduğum blogu oldukça doyurucu ve “incelenecekler” dosyama eklendi 🙂

O kadar çok kategori var ki; ben minik blogumla yeterince ilgilenemezken bu hatunlar nasıl her yere yetişmişler bravo…

Çok gezenler kulübü için sponsoru bulunduğunu ve bu sponsorun yol/barınma masrafını karşıladığını söylediğinde “oh iyi bari” dedim. Bu tür hareketler mutlaka teşvik edilmeli. Öyle bir döngünün içindesiniz ki hem ürün, hem üretici hem satıcı bu döngüden çıkmadan ama süreklilikle kendilerine fayda sağlıyorlar. Bu yüzden dilerim ki daha çok sponsoru olsun, farklı alanlara da gönül rahatlığıyla el atsın her niyetli…

Gelelim denizeslek.com‘a 🙂 Geçtiğimiz hafta Uykusuzlar Diskosu‘nda Samatya Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nden yaptığı canlı yayında gördüm kendisini. Okan, her genç hanıma yaptığı gibi onu da sıkıştırdıkça yüzündeki pembelik artmıştı 🙂 Zaten bi’ Reyhan’a sataşmadan durabiliyor…50 yaşında bi’ ergen tavırları var sıklıkla…

Moda blogları için beklediğim basitlik ve netlik Deniz’in blogunda tam anlamıyla mevcut. Sevdim tarzını 🙂 Basit, renkli, net …Kendi duruşu gibi…Tarzı size uysun uymasın, sıcak geliyor bi’ şekilde ve belki de bu yüzden diğer bloggerlara “Hanım” diye hitap ederken o “Deniz” oldu 🙂

~~~~~~~~

Notlarım ;

*Genç ve başarılı dişilerin mutlaka bekar olmalarını beklemek ne garip…

*Gezmek, yeni şeyler keşfetmek için dünyalar kadar bütçeye ihtiyaç yok…Ne aradığınıza ve nasıl ulaşacağınıza karar verin yeter!

*Dünya’nın bir ucuna da gitseniz, balayında sıkılıp biraz malzeme toplarım alışveriş de yaparım diyip Şark Han’da da var bunlarda ayol! demek kaçınılmaz artık bu global nakliyatlar ve ticari anlaşmalar sayesinde 🙂

*Eğer yaptığınız işi “iş” resmiyetiyle ele alırsanız, sonuç bi’ parça soğumuş yemek tadında olabilir. Her zaman acemiliğin heyecanını taşımak önemli bence…

*Ve~son olarak;

Kendini gerçekleştirmeyi zevkli hale getirmek ve birilerine rehber olabilmek için bloglar zengin kaynaklardır 😉

Bir Cevap Yazın

