Karışık Pizza Tadında ‘Disko Kralı’

19 Şub

*Ömür Göksel’in o sonsuz karizması bu gece derin yarıklar almış olabilir… Özellikle patik giymeyen çocuk esprisi altın vuruştu!

Half playback konusundaki açıklaması iyi oldu. Birçoğumuz büyük orkestranın masrafını hesap etmiyoruz, alıştık 2 dıptıs 3bambama…

Mümkünse sadece şarkı söylesin…Yumuşak bakışlar da atsın o kadife sesiyle büyülesin hepimizi…Belki de stüdyodakilerin büyülenmiş gibi oturma sebebi de Ömür Göksel’in sesidir 🙂

Tamam beyefendinin vurucu esprileri yoktu belki ama dün geceki -facia- ikili Bay Tahminler gibi rezil değildi…O adamlar ne iş tutar Allah aşkına! Konuşacakları yeri de malzemeyi de seçemiyorlar hala…Tipik bir ‘kamera görünce dayanamıyorum tüm gevşekliğimi ortalığa bırakıveriyorum‘ örneği…Geçtiğimiz günlerde twitter üzerinden programa ve dolayısıyla Okan Bayülgen’e gelen “Programı bitirin artık! Bay Tahmin sizin yüzünüzden gecikiyor, hakkımızı yiyorsunuz” tweetlerini atan bünyeler hangi kimyasalların etkisinde merak ediyorum.

*Bütün gece Lerzan Mutlu‘nun Arif Susam‘a ve Okan’a temas teşebbüsleri garipti.”N’apmaya çalışıyor bu kadın?!” dedim durdum…Okan’a imalı bakışları, gözlüklerini takıp pozlar vermesiyle sosyal mesaj içerikli konuşmalarına devam etti…

*Tuğba Özay müzik ve ses konusu her açıldığında suratını düşürdü, neden acaba 🙂 Muzaffer Tema gafı anlatılmaz yaşanır! Programdan verilen parçayı izlerken epey yüksek dozda kahkaha atmışım :)) Bi’ de “Çok çok özür diliyorum ” demiş…Yahu “Bahsettiğin kişi kim? Bilgi verir misin Okancığım” desene! Gayet samimi ve dürüstçe varolmak varken nedir bu ‘bilmesem de renk vermem, kendimi kurtarır üstüne de artı puanları toplarım’ telaşı? Öyle havada kalır işte sözler…

Ayrıca arkeolog modacısına kariyerinde yeni açılımlar dilemek isterim 🙂 O endamdaki bi kadını nasıl bu kadar küçültebilmiş şaşkınlık verici!2 metre boyu olan hatuna 80 cm kumaştan elbise giydiriyorlar ya pes…

*Betül Demir‘in asaleti yeter 🙂 Mıknatıs şarkısı için “…Çok cüretkar…” derken bile utandı! Gençler neler neler dinliyorlar yahu 🙂 Sizin şarkılarınız gayet masum.Bu arada Yonca Lodi ile denk tutarım kendisini…Sesleri çok güçlü ve çizgilerini bozmadan ilerliyorlar hanım hanım…Maşallah diyeyim de ucube yapımcıların gazına gelip harcanmasınlar…

*Arif Susam‘ı görünce hele de sesini duyunca Cengiz Kurtoğlu da düşüverdi aklıma..Çok benzetiyorum bu beyleri birbirine; hem seslerini hem şarkılarını hem duruşlarını…Efendiliği “Evliler de Sever” şarkısını canlı canlı söylediğinde bitti gitti! Hadi ordan be adam!

*Emir Yeşil gecenin ‘görücüye çıkmış tazesi’ rolünü üstlenmişti…”Neden bıraktım Dolapdere Bing Gang‘i, canım grubumdan ayrıldım da tek başıma yaban ellere (Okan’a) düştüm” modundaydı…Üzüldüm  🙂

Yalnız o “Big Boys Don’t Cry” şarkısı Fergie’nin “Big Girls Don’t Cry”‘ından (ç)alıntı refleksine sebep oldu…İngilizcesini başarıyla yumuşatmış delikanlı, bunu takdir etmek lazım…Grupla beraberken vurguları, kelimeleri çiğneye çiğneye söylerdi şarkıları.

*Saçaklı editörler bu gece formundaydı 🙂

*Karmate yıktı geçti! Enerjileri harikaydı…Grup canlı performanslarını yaparken facebook ve twitterda hayran sayıları katlanarak arttı…Kapanış içinse en doğru seçimdi…

Minik Asyalı turist pek sevimliydi, 16 yaşında İstanbul‘a sadece gezmeye geldiğini düşünmek istemiyorum…Biz şehirdışına çıkamıyoruz kuzucum sen n’aptın öyle…

Ali Biçim başlı başına olay 😀 Heidi ve Peter Kılıçarslan kapışması ortalamaydı. Zavallı Heidi concon Peter’le uğraşmak zor zor 🙂 🙂 Olmaz o iş, başka dağlara açıl sen ufak ufak…

En sevdiğim “Only youuu” bölümleri yok…White Owl ‘la kapatıyorlar açığı…Yeni Ali Biçim klipleri gelene kadar kapıyı titreten adamı izleyebilirim 🙂

Facebookta Okan Bayülgen Ansiklopedisi diye bir grup var…Güzel paylaşımlar yapıyorlar her kimlerse. Bu gece için bir fotoğraf yüklediler ki sinirlerimi zıplattı!

Parmaklarının arasındaki şey sigara evet…Ben de diyorum ki bu adam neden durduk yere reklamları blok halinde vermeyelim, aralarda küçük küçük verelim diyo…Reklamlar küçüldükçe sıklaşacak, reklam başına 2 fırt çekebilecek herhalde…Sevmedim, zaten sigaraya karşı kocaman kocaman tavrını da sevmiyorum.Her neyse…

Mutlu Pazarlar 😉 

Bir Cevap Yazın

