Pazar Postası [2]

8 Nis

Isınan hava, canlanan doğa ve mayışan bünyelerle Yaz artık uzakta değil! İstanbul’un havası nettir  ya sıcak ya soğuk, işte hızlı bir geçişe daha girmiş bulunuyoruz.

Bu zamanlarda da ders çalışmak, kapalı mekanlara mecbur kalmak çok can sıkıcı, okul dönemleri 2.yarıyılın bir çırpıda geçmesinin altında da bu var 🙂 “Hava şahane! Tam pikniklik, hadi sahile yürüyüşe çıkalım” derken finallere 1 hafta kala beyin ancak uyanıyor…

Tam zamanlı öğrenciliğim resmen bitmiş olsa da müebbet öğrencilik öyle kolay bir vasıf değil; geçtiğimiz cuma gününden itibaren Grafik Tasarım öğrencisi’ne dönüşmüş bulunmaktayım! Haftada 2 akşam CorelDraw‘la başlayıp Photoshop ve FreeHand ile süreceği planlanan bir kursa yazıldım.

İlk gün şansıyla seçtiğim bilgisayar bozuk çıktı! Bütün sevincim ve öğrenme aşkıyla dersi dinleyip, ders sonunda programı hocamızdan temin ettim. Eve gelip binbir şevkle kurmaya çalıştığım program bir türlü nihai sonuca eremedi…Kardeşimin bilgisayarına ise ‘cukk’ diye oturdu kendileri…Şansımı seveyim!

Kursla ilgili tek sıkıntım ders saatlerinin akşam oluşu…Bakalım zamanla neler dökülecek buraya 😉

 

~~~~~~~

Nisan ayında facebbok kullanıcılarının kabusu Zaman Tüneli resmi hayatına başladı…Ben o kadar sıkkınım ki bu zorbalıktan, timelineremove sitesi derman oldu bi’ parça 🙂

 

Timelineremove.com un olayı şöyle ; adresi açtığınızda kullandığınız internet tarayıcınızın sembolünü seçip tünelin ucunda bir ışık görüyorsunuz!

Siz zamantüneli uygulamasını değil eski, bildiğimiz profil sayfası moduna bir gözlük takmış oluyorsunuz. Aslında kesin ve kökten bir çözüm değil, sadece kendinizi kurtarabileceğiniz minik bir hile 🙂

 

~~~~~~

Kışlıklardan ne kadar sıkılmışım  meğer! Yazlık kutumu açınca anladım…Renkli ve hafif giysiler insana enerji veriyor.

Mevsim dönüşlerinde siz de giysilerinizi kutulayıp saklıyorsanız güvelerden kurtulmak için naftalinin ağır ve rahatsız edici kokusu yerine karanfil keselerini kullanabilirsiniz. Mis kokulu ve tırtıklanmamış kazaklar için pratik bir çözüm gibi ;))

 

~~~~~~

Öğrenciliğime mola vermiş olsam da sınavlardan başımızı kurtaramıyoruz malesef :/

Mart sonu Akbank‘ın sınavına girmiştim. Sınava davet ederken “Asistanlık Sınavı” dediler ancak gidip benim gibi bekleyenleri gördüğümde kafam karışmıştı. Zira Gişe Yetkilisi ilanına başvuranlar da Çağrı Merkezi ilanına başvuranlar da aynı sınava çağrılmıştı…Pozisyonu belirsiz, sınava davet edilen kişilerin vasıfları binbir çeşit…Bilgisayar öğretmeni de gelmiş teknikeri de, halkla ilişkiler mezunu da…Benim gibi kaç İşletme mezunu vardı bilemiyorum ama 30 kişilik sınıfta 7-8 Merve ve 6-7 Mustafa vardı 🙂

Sınava girecek kişileri alfabetik sıraya göre 30 kişilik seanslara ayırmışlar, haliyle adaşlar beraber denk geliyor 🙂 Bir de biz 4 Merve tesadüfen yanyana oturmuşuz ki gülüşme sebebi olduk 🙂

30 dk kadar CV doldurma eziyetine maruz kaldık, bıdık bıdık birçok soru, imza atılması gereken birkaç kısım…Sonra merakla beklediğim ve davet edilirken “Genel Yetenek” ağırlıklı olacağı söylenen sınava geldi sıra…20 soru var, hiçbiri herhangi bir sosyallik içermiyor : ) Kurumsal sınavlar böyle oluyo demek ki dedim ama garip geldi bana soruların tamamen Akbank politikaları ve kredi kartı satış taktikleriyle ilgili olması 🙂 Haklarını yemeyeyim, birkaç tane de görsel hafıza sorusu vardı ki evlere şenlik :)) 2 hafta sonra açıklanır dedikleri sınavın sonucu olumlu ancak şimdi de mülakata çağrılmayı bekleme sancılarındayım…Madem sonuç olumlu neyi bekliyoruz acaba 🙂 Bu da bir başka stres, psikolojik baskı taktiği mi?

Nadasa bıraktığım bir diğer durum da bu…

~~~~~~~

ALES başvuruları için yarın(9 Nisan ) son gün! Ben cuma günü harcımı yatırıp yarın için başvuru randevusu aldım…Aday bilgi formumla beraber canım okuluma minik bir ziyaret yapacağım bunun için…Sınavı da okula uğramak için bahane ettim işin doğrusu :))

Sözde sınava çalışıp hazırlanıp girecektim ama bünyedeki tembellik tavan yaptı, ne zaman elimi kitaba atsam ya uykum geliyo ya başım ağrıyo ya da karnım 😛 Kaçmaya bahane çok…Sınavdan çıkışta nasıl ağrılarım olacak meçhul :))

 

 

 

 

Bir Cevap Yazın

