30 un Kıyısına Vurmak

9 Eyl

bday1

Yaz döneminin son günü, siestaların kralı cuma günü sabahtan sürprizli başlamıştı ama iş arkadaşlarımın 2 gün öncesinden doğumgünümü kutlamak isteyecekleri, bir de üzerine organizasyon yapacakları aklıma gelmezdi. Şaşkınım hala 🙂

Kadınların yaşı sorulmaz geyiklerine cevabım bellidir: “Henüz söylemekten çekineceğim yaşlara gelmedim.” Muhtemelen konuşma kabiliyetim varolduğu sürece de aynı karşılığı vereceğim 🙂

Yaş almak, ham meyve modeli ekşimik hallerde sürüklenmektense olgunlaşıp belki daldan kopup, ayrılıp tok adımlarla gezinmek benim için daha tercih edilir. Beni tanıyan, tanımayan ama tanıdığını zanneden tüm “tanış”larım için söylemek istediğim budur. Bırak ben kendi harımla pişeyim.

30 yaşım için ne hayal kurmuştum hatırlamıyorum, pek de dişe dokunur hedeflerim yoktu demek ki. Ya da yine işime gelmeyeni unutma metoduna başvuruyorum 😛

Düşününce pek de sıkıcı gelmiyor yıllara ya da yaşlara amaçlar belirlemek. İçerik önemli; 40 yaşıma kadar kitabımı bastırayım, 35 den önce dünya turu yapayım, 30 a varmadan motosiklet kullanmalıyım, belki de 28 imde raftinge, akıntılara bırakayım…Bunlar bana uyumsuz, ya da uzak amaçlar; ancak kariyer hedefi koyarım ben, onu da sıkıştırılmış ekspres hatlar gibi hayata teğet geçecek şekilde yapmam. Sindire sindire gitmek bizim işimiz…

Velhasıl; yeni yaşımı evimden, annemden uzakta, yeni bir rotada, pekişen arkadaşlıklarla, öğrenmenin verdiği heyecanla, fabrika ayarlarımda var olan ağırlıkla, kollarımı açarak karşılamayı planlıyorum.

<:Sevmek, sevilmek güzel şey ❤

Dilerim,  yeni yaşımda karşıma dürüst ve algısı açık öğrenciler, vicdanlı ve eğlenceli insanlar çıksın.

Bir Cevap Yazın

